torsdag 3 maj 2012

Slut på ljuva livet!

Nu har det varit låååång ledighet den häår veckan. Började med vila hela helgen, i Måndags blev det komplettering för kulturexaminationen, sedan kolla på majbrasa med G på kvällen. I tisdags blev det sovmorgon och åkte iväg till Nora och åt glass med några av G:s kompisar och sedan grekisk mat. Det blev även tvätt och städning gjort!

Igår blev det en aktiv dag. Morgonpromenad på markarspåret, solat en timme, spelat basketmatch med random people (läs: senast spelat i gymnasiet om ens det) och sedan blev det gym på hög nivå :) wohooo!

Idag blev det en 2- timmars promenad med frugan runt Rynningeviken, hem och åt frukost, fikade med en kompis, åt sallad på en brygga med frugan och filosoferade om livets gång och somnade till rinnande vattnet runt slottet. Kan tillägga att jag ser ut som en tomat i ansiktet. Inte lätt att kamouflera sig om det skulle behövas!
Bjöd även Elena på mat och hade en riktigt rolig kväll ikväll, nu kan jag sova gott även om G har åkt iväg..som tur är dröjer det inte mer än 10 dagar denna gång, då jag åker till Greece den 17.e maj (läs: Norska Nationaldagen/Kristi himmelfärdsdagen) och har blivit bjuden på bröllop där nere så nu händer det grejer. Ska göra mig superfin and bilder kommer sen!

Imorgon blir det skriva ut skitarbetet som kompleterats och sedan ska jag plugga statistik och KTC hela dagen. Nu fan får det vara nog på ljuva livet, försöka jobba bort ångesten inför praktiska tentan också kanske..

Nu ska jag skriva några sista rader på kompl., dricka mjölk och sova i tid. Imorgon ska jag vara en duktig tjej!

Puss och Godnatt mina fina vänner!
NK

1 kommentar:

  1. Ååh låter supertrevligt! Va kul med bröllop:) Låter som du har haft fullt upp med roliga saker!

    SvaraRadera