söndag 29 april 2012

Done it!

Hej mina fina vänner!
Nu är jag tillbaka efter väldigt många hektiska veckor med praktik, tentor och omtentor. Nu är praktiken över för psykiatrin, tentan gjord och förhoppningsvis klar med den!
Imorgon blir det komplettering på en skituppgift och sedan blir det att fira valborg på något vis..inget bestämt. Orkar inte planera! Det får bli som det blir..Försöker peppa mig för viktnedgång på riktigt!! Promenader, gym och bra och god mat är det planerat..Trött på att det varken går framåt eller bakåt! Kan ju försöka vara så regelbunden det går. Har ju lite omtentor som kommer i första hand! Men har ju klarat det förut :) We will see how life turns out!

Hoppas allt är bra med er! Jag har vilat hela helgen då jag har varit utmattad. Idag känner jag mig fit for fight och tillbaka med min energi. Sov tre timmar på eftermiddagen igår. Sen gick jag och la mig vid tolv och sov till nio. Skönt att vara utvilad, så nu tänkte jag ta mig till gymmet iaf :) Vid tolv kommer min mamma, hennes särbo, evert och älskade Francy till Örebro med tåget! Det blir awesome. Nu ska jag ut och känna på temperaturen på väg till le gym! Annars är det lungt i livet..peppar peppar. Händer inte så mycket. Just ja, ska rekommendera filmen battleship. Var fan cool och riktigt bra film. Lite unreal, men spännande och det bästa av allt är att se alexander Skarsgårs utvecklats så jävla mycket! Engelskan var sjukt bra och även om han såg ut som en svensk skönhet så var det något charmigt med honom, något man inte ser varje dag hos svenska vanliga skådisar! 

Ha det bäst!
Puss NK.


1 kommentar:

  1. Härligt att praktiken är avklarad! Du ser, det går mest bara framåt:) Keep up the good work Man kan klara allt bara man vill <3

    SvaraRadera