fredag 13 april 2012

Fredag den 13:e

Morning! har försökt att ta mig upp sen åtta imorse. Har ätit min grötfrukost och ett kokt ägg. Försöker komma igång med kaffe, som man blir beroende av på praktiken. Blir ännu en omgång detox av kaffe efter denna praktikperiod.

Här ligger mina psykiatriböcker som borde öppnas snarast! Exakt 2 veckor kvar till tenta och jag har inte börjat plugga riktigt ännu. Jag är ju så duktig på att hålla reda på planeringen(?!) Nej, men har kommit på det iaf efter 2 veckor ;) Ingen omtenta siktar jag iaf på! Sen praktiserar jag bara tre dagar nästa vecka så jag ska nog få ihop det :)

Annars händer det inte så mycket. Praktik, gym, sova, äta, plugga förhoppningsvis. Längtar att få resa iväg lite..det kliar i fingrarna! Men blir väl ingen långresa, men gud vad jag känner att jag vill komma iväg till något nytt. Alla reser ju jämt och det vill jag också! Jag erkänner att jag är lite avis!
Aja, det kommer väl det med. Nu ska jag sätta igång, börjar praktiken 13.30 och innan dess ska jag ha läst några kapitel! Puss

NK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar