fredag 11 maj 2012

Wedding

Statistik tenta imorgon och hoppas på det bästa!
Jag vill bli av med den imorgon. Ska sätta mig och plugga 1 h så ska jag sova sen.
Fick världens hemska spänningshuvudvärk i förmiddags, trodde min skalle skulle gå sönder!

Oh va man längtar tills man får gifta sig med den rätte! Har varit min dröm sen jag var liten. Då blir det krav på klänning kan jag ju förvarna haha..dessa var ju hur fina som helst!
http://kenzas.se/2012/05/11/behind-the-scenes-9/

Iaf..man kan ju drömma. Och jag tänker gifta mig bara en gång, sedan om det inte fungerar tänker jag inte gifta mig något mer. Once in a lifetime :) Och hoppas med den rätte! Aja, ser fram emot att gå på bröllop som ni ser. Tänk att vara med på ett par som är deras lyckligast dag i sitt liv. Det är väl den enda gången man kan verkligen känna att det är en askungesaga och jag får vara en del av det. Så himla roligt! Kommer bilder sedan..just nu dagdrömmer jag mig bort för, för mycket plugg som gör att jag är rastlös. Ska iaf gymma imorgon och det ser jag fram emot :) Och filmmys imorgon med moa och elena kanske <3

Sov gott hörrni!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar