fredag 4 maj 2012

Vad gör man när man aldrig räcker till för alla?

När man känner att man inte räcker till för alla människor..är det värsta jag vet! Ångestkänslor och själen dras isär åt 2 håll..

Ibland önskar jag att det fanns fler utav mig så att jag kunde höra av mig till alla, vara med alla och få alla nöjda och glada. Men i verkligheten går det ju inte! Jag har lite svårt att planera saker, för jag tror inte på planeringar. Det spricker i vilket fall som helst och blir aldrig som man har tänkt sig. Man gör ju såklart så gott det går, men ibland känns det som att man gör saker för att få andra att bli glada. Nu får det vara nog med det..någonstans i lilla mig borde det finnas en liten egoist och därför ska jag gräva fram henne för att det här går inte längre. Även om jag kommer bli osams i det här fallet, så orkar jag inte vara den som lyder jämt och ska förhålla mig till saker och ting. That's it! Man måste ta hand om sig själv först, livet är så litet att man måste ta hand om det innan det är för sent- fick jag höra från en smart vän.

Ville bara få ur mig detta. Fredags kväll = plugg, mat, gym och dusch!
Ha en fin helg hörni! Jag jobbar kväll imorgon och dag på söndag så det kommer gå snabbt. G åker till Grekland imorgon och som tur är dröjer det inte länge tills jag får träffa honom. Kände mig lite ensam idag, men det går över när man har saker att göra och det har jag så att det räcker och blir över! Fokus och koncentration 100 %.

Puss NK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar