onsdag 18 januari 2012

Skoltrött redan, eller en trött dag bara?

Man kan ju undra hur det är med mig..har sovit hur länge jag har velat under studieuppehållet så det var jobbigt att ta sig upp och gå från G hem till mig och äta frulle och hämta skrivblocket och sen sätta sig för en hel dags föreläsning. BLÄÄ! Kan man redan vara skoltrött?

Idag är det nog ingen bra dag att skriva i bloggen. Allt är bara skit. Vill bara att T5 ska flyga fram så jag ser slutet någon gång. Jag är trött på det här..och jag börjar undra om jag ens klarar av att vara sjuksköterska?
Ibland kan man även undra om det är ens någon idé?

Ingen bra dag för bra tankar idag..Ska nog ta mig till gymmet för att känna att jag har varit nyttig. Jag äter ju nyttigt, men svårt att bli motiverad när musklerna försvinner...

Ska iaf åka hem nästa helg och hämta lite ny energi. Känner att det tog väldigt snabbt slut. Jag har ju knappt börjat T5..Så flyttar frugan också, tror jag tänker på att jag inte har tagit mig någonstans, visst T5. Jag, den enda kvar från 28.an -stands alone- helt enkelt om 14 dagar i 28:an. Där livet började i Örebro universitet för 3 år sedan och då jag skulle ha varit klar nu egentligen. Dumt att gråta över spilld mjölk right?

Hoppas det är en sådan dag bara. Hoppas att morgondagen är bättre! Hatar att känna så här. Faller tillbaka till dumma, dumma föregående mönster. Jag återkommer kanske om gymmet gjort underverk på mitt humör. Annars satsar vi på morgondagen mina damer och herrar.

/NK

Längtar till sommaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar