fredag 20 januari 2012

Mysdag på hög nivå!

Så som jag vill ha det..
Den här dagen har varit såååå skön! Vaknade vid tio och åt lite frukost med G. Hans frukost som han erbjuder tillhör inte GI-kosten om man säger så. Chocolate cookies och 1 glas juice. MM va gott och oh så värt det ibland för att bryta mönstret.

Sedan blev det att ta ner julgranen, äta lunch och läsa en avhandling till geriatrikuppgiften. Jag läste 20 sidor och sedan blev det mys med G igen! Guld värt..Det bästa jag har gjort på hela veckan faktiskt :)

Nu på kvällskvisten var jag på stalllyktan med tjejgänget L, M + M. Det var mycket trevligt och jag tycker att det är så roligt att ha hittat grekiska vänner. Då får man träna upp sin grekiska och lära sig lite mer på vägen..Det vardagliga språket har ju inte jag riktigt så jag har svårt att berätta saker som händer i vardagen t.ex för jag får inte meningarna i rätt följd och vrider och vänder på orden fel och det blir värre för varje år!

Jag avslutade denna mysdag med GYM och fan va jag var taggad. Hoppas på viktnedgång denna vecka..Något kgram borde man väl ändå ha förlorat. Håller tummarna..annars vet man vad man får satsa på nästa vecka! Nu blir det lite film på tv och sen sova. Tänkte ta mig en promenad imorgon bitti innan jag träffar A-M och skriver uppgiften kl nio!

Puss N





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar