tisdag 17 januari 2012

New beginning

Nystart på en ny termin!
Idag var det dags att börja den 5:e terminen av 6 terminer i sjuksköterskeutbildningen.
Då tänkte jag att vad vore en ny termin utan en blogg? Jag har en massa att göra som ingår i min planering.
Viktnedgång. Praktik och 3 kurser varav en jag går nu. Träning. Nöjen och mycket mycket mer förhoppningsvis.

Måste dock säga att det var lite jobbigt att se mina förr förra klasskamrater ta examen förra veckan, och mina förra klasskamrater skriver C-uppsats nu. Jag kan bara INTE sluta jämföra fast jag vet att jag inte borde det! Inte roligt att ta 2 studieuppehåll, fast det är förståeligt..

Idag blir det lite mjukstart på terminen för att känna efter hur ens allmäntillstånd är. Åkte ju nyss på en förjävlig förkylning. Men med mycket sömn så vart det inte mycket kvar utav den :) Tänkte dra till gymmet och ta en promenad på bandet om det inte är upptaget. Jag ska inte ge upp mitt tredje delmål 70 kg!

Nu du frugan. Ska det bli att blogga av ;)

/ NK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar