tisdag 24 januari 2012

Rastlöshet

Nu var det några dagar sedan..Har väl inte hänt så mycket. Plugg och föreläsningar och varit oerhört trött och JÄVLIGT uttråkad. Hatar sådana här perioder..får ont i magen. Vill göra någonting åt den här rastlösheten!

Som tur är åker jag hem snart, men helst av allt skulle jag bara vilja resa bort och fundera lite på vad jag vill utav livet..Vad vill jag göra sen? Har tappat bort mig själv lite på vägen. Och jag gör alldeles för mycket utav vad andra vill. Det jobbiga är att jag inte vet vad jag vill..Jag är så rastlös att jag vill göra allt som alla andra föreslår att man ska göra!

Just nu borde jag sitta och fundera lite på min skrivuppgift som ska in på fredag. En planering i taget..ska väl allt ordna sig på ett eller annat sätt eller?

/NK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar