onsdag 14 mars 2012

The most bad blogger.

Jag är ursämst på att blogga märker jag. Vad fan har hänt? JO! Jag har tvätt upp till knäna..och jag har inte tid att tvätta. Jag har inga kläder att ha på mig typ och jag ska jobba lördag natt. Jag har en examinationsuppgift som ska in på onsdag nästa vecka och jag har KTC examination om 2 veckor. SÅ JA! Man kan ju säga att jag börjar bli lite stressad.. Bajs också! Jag har blivit skoltrött för 2500 ggn och känner för att bara lägga mig i fosterställning för en stund. Jag är inte motiverad för en enda sekund att skriva uppgiften och därför sitter jag här och gör lite nytta för er istället. Skriver om mitt spännande liv!

Hade en utmärkt och trevlig helg med tjejerna förra helgen! Var precis lagom med det jag orkade med efter en stressig vecka. Jag hittade ett rea KAP med stora bokstäver. En Cardigan från affären Boomerang. Svindyr affär som jag bara vågat fönstershoppa. En dag var jag med Rena, G kompis och hon ville ju såklart gå in. Jag gick ju direkt till reavarorna för att så långt går min budget om ens det som student :s. Cardigan kostade 1700:- och hade sänkts till 599:- Bästa köpet någonsin. Jag älskar att köpa märkes kläder på rea! Då är det lite bättre kvalitet för typ samma pengar någon annanstans :) Ska ta kort på den så ni får se.

Ska iväg till Elena nu och få höra om hennes spännande resa till Le france och sedan hem till G för att boka lite flygbiljetter till Grekland i maj. Livet rullar på som ni hör och jag försöker överleva ute i djungeln. KTC mardröms examinationen fortsätter att sätta skräck i min vardag och nu börjar det närma sig på riktigt..

Hoppas ni mår bra iaf och överlever studentlivet etc.
Puss NK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar