onsdag 15 februari 2012

Stressed out

Oh va längesen jag var här inne..
Nu är det så att det har varit mycket med praktiken och pendlingen till Karlskoga som har varit jätte tröttsamt. Annars när jag har varit ledig, har jag tagit det väldigt lugnt och inte orkat bry mig om något.
Jag känner redan att inte ens det räcker långt..Vet inte vad jag ska göra, är jämt så trött och utsliten! Vilken livskvalitet man har så att säga..För uppstressad för att sova, för uppstressad för att träna, för uppstressad för att ens ha ett liv! Konstigt att man inte redan har gått in i väggen efter så långvarig stress genom utbildningen?

Nu ska jag iväg på mitt andra seminarium och sedan blir det tentaplugg med statistik och kvantitativ forskningsprocess att ha och göra med! VILL att det ska bli söndag..Jag vill soooova!

Ha en fin dag mina vänner!
NK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar