onsdag 8 februari 2012

Friends

Vänner ska man aldrig underskatta. Vänner finns alltid där för en, även om man har varit dum, inte har hört av sig etc. Förlorar man respekten mot någon. Då förstår jag att man inte vill vara vän med personen längre..Men ibland hamnar man på ett annat spår. Ibland tänker man lite galet. Ibland är man uppe i något och glömmer bort allt annat..

Jag uppskattar alla mina vänner som har stöttat mig under de svåra tiderna och de ljuva tiderna.
Det är nu man känner vilka som är ens riktiga vänner. Och jag kan inte påstå att jag är så duktig på att vara en bra vän. Är man uppe i sin dåliga självkänsla blir man så egocentrisk att det inte blir bra i slutändan. Men jag kämpar och försöker hänga på och höja mitt självkänslavärde. Det är inte det lättaste, men som alltid med lite vänners hjälp går allt! Jag vet att jag en gång i tiden var duktig på att vara en bra vän, ska försöka komma tillbaka. Skulle inte ha klarat mig genom livet utan mina vänner och familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar