måndag 27 februari 2012

Goes W-I-L-D

Uppdaterar läget lite. Har varit till Sthlm i helgen och piercat naveln! Oh yeah, I am good :)
Det blev jättefint och jag är nöjd. Gjorde inte alls ont och nu förstår jag hur hjärnan fungerar, när man tänker på andningen - tänker man inte på nålsticket så den kopplar bort smärtan och så är det klart and time to go!

Jag älskar east street tattoo because it's the place to be! Man kan alltid lita på att det går rätt till och man får alltid ett skitbra bemötande :) I like them!

Nu har jag suttit med en etisk uppgift på förmiddagen och jag vet inte vad jag ska göra. Tog ju en två timmars promenad imorse och även handlade. Så nu antar jag att det bara blir antingen tvätt, städ, träning och plugg att välja emellan. Känner dock att träningen lämnar jag kvar till sist då det är det som är mest roligt kvar ju!

Ha en fin dag! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar